Our History (krups usa)

ONZE GESCHIEDENIS

Jij bent ons mooiste verhaal.

De geschiedenis van Krups wordt al sinds 1846 gekenmerkt door innovaties, gedurfde en iconische producten, die allemaal zijn ontworpen met het oog op behoeften van de klant. Dankzij jou gaat het verhaal van Krups nog altijd verder, rijk aan details, zodat we je kunnen blijven verrassen.

2016

Latte Smart

Klanten doen tegenwoordig zoveel met hun smartphone dat Krups koffiebereiding aan dat lijstje wilde toevoegen. De Krups Latte Smart is een espressomachine met draadloze verbinding, die op afstand het ideale kopje koffie maakt... met wat simpele tikken op je smartphone. Je kunt vanuit elke kamer iedereens favoriete koffie starten, het apparaat slaat voorkeuren op, past dranken aan per persoon, brengt je nieuws over de wereld van koffie... En, natuurlijk maakt het absoluut verrukkelijke koffie.

2013

THE SUB

Krups en Heineken lanceren, als onderdeel van hun succesvolle samenwerking, THE SUB: een strakke, stijlvolle thuistap die aansluit bij het feit dat consumenten steeds vaker in hun eigen huis de beleving willen ervaren van een eersteklas tapbiertje. THE SUB maakt supergekoelde biertjes van topkwaliteit en is perfect voor gezellige momenten.

2012

Volautomatische espressomachine

Als klanten thuis koffie willen die net zo smaakt als in een koffiebar, luisteren wij en lanceren wij de Krups EA9010: een volautomatische espressomachine waarmee je met één druk op de knop perfecte espresso, cappuccino en latte maakt. De explosie van smaak in elke kop is een genot voor de koffieliefhebber. De EA9010 is nog steeds de enige machine op de markt die automatisch het stoompijpje schoonmaakt. Het gemak, de elegante vormgeving en het smaakvakmanschap zorgen ervoor dat tevreden klanten deze machine met vijf sterren beoordelen.

2006

De Nescafé Dolce Gusto

Klanten houden niet alleen van zwarte koffie. Na een succesvol eerder partnerschap met Nespresso werkt Krups opnieuw samen met Nestlé voor de vrijzinnige Nescafé Dolce Gusto-machines, waarmee je in je eigen huis verrukkelijke, schuimige cappuccino's en fluwelen lattes maakt. Miljoenen en miljoenen van deze machines worden er met de jaren over de hele wereld verkocht.

2004

BeerTender

Een mens leeft niet bij koffie alleen. Daarom lanceren Krups en Heineken in 2004 samen de BeerTender, waarmee klanten thuis een perfect biertje kunnen tappen. Hij koelt het bier en houdt het op precies de juiste temperatuur, zodat je de authentieke smaak krijgt van echt tapbier. Proost!

1991

De Nespresso-machine

In de jaren 1990 wordt koffie razend populair over de hele wereld. Krups begint uit te breiden buiten Duitsland, en het is geen verrassing dat koffiemachines hun populairste product zijn. In 1991 gaat Krups een partnerschap aan met Nestlé voor de verkoop van… wat nog meer? De Nespresso-machine. De ochtenden zijn nu voor koffieliefhebbers al een kwart eeuw niet alleen draaglijker, maar zelfs een plezier.

1956

De passie voor koffie

De late jaren 1950 zijn interessant voor koffiekenners – en voor Krups. Nieuwe tijdbesparende, smaakverbeterende huishoudelijke apparaten worden aan het assortiment toegevoegd, waaronder de eerste Krups koffiemolen, de 3 Mix elektrische mixer en, in 1961, het legendarische ONKO elektrische koffiezetapparaat. Krups heeft zijn ware bestemming ontdekt – en zijn passie voor koffie!

1900

Krups in Duitsland

Krups is niet alleen bekend om zijn precisieweegschalen, maar wordt ook het belangrijkste merk in dit segment in Duitsland. Krups-weegschalen zullen meer dan honderd jaar verkocht blijven worden.

1846

De passie voor details

Het verhaal van Krups is de geschiedenis van een passie voor details. Robert Krups begon met de fabricage van precisieweegschalen. Deze waren zo betrouwbaar dat ze een begrip werden. Hij heeft eens gezegd: “Mijn grootste wens is om met mijn producten de hoogst mogelijke technische perfectie te behalen”. Zijn wens is uitgekomen, en miljoenen klanten over de hele wereld profiteren daarvan.