Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
TIPS EN TRICKS
Hoe krijg ik meer informatie over een product?
Als je de gewenste informatie niet kunt vinden, je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpaginar: https://krups.nl/consumentenservice/contact. De klantenservice staat voor je klaar en is altijd bereid je te helpen bij de juiste keuze!
Hoe controleer ik of een onderdeel of accessoire compatibel is met mijn product?
Kan ik mijn bestelling wijzigen, een item annuleren of mijn bestelling annuleren?
Na betaling en bevestiging van de bestelling wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt en kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen.
Nadat je bestelling is verzonden, kan je de aanschaf van één of meer items zonder opgave van redenen binnen 30 dagen na levering annuleren. Als die datum op een zaterdag, zondag of feestdag valt, wordt de termijn verlengd tot de volgende werkdag. Als je meerdere items aanschaft en deze afzonderlijk of gegroepeerd worden geleverd, kan je binnen dertig (30) dagen na levering van het laatste item annuleren.
De aanvraag moet als volgt worden gedaan:
Via het online contactformulier: https://krups.nl/consumentenservice/contact
Hoe lang wordt mijn bestelgeschiedenis bewaard?
Als je een probleem ondervindt, je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://krups.nl/consumentenservice/contact.
Hoe recycle ik mijn oude product?
Gevaarlijke stoffen in elektrische en elektronische apparatuur kunnen schadelijk zijn voor milieu en mens. Doe ze daarom niet bij het gewone huishoudelijk afval. We raden aan ieder oud product weg te brengen naar een speciaal hiervoor bedoeld inzamelpunt: de lokale afvalverwerkingscentra (milieustraat), bij de dichtstbijzijnde kringloopwinkel of bij de verkooppartner waar je het nieuwe product hebt gekocht.
Wanneer je een nieuw product in onze webshop aanschaft, kan je het oude product voor recycling gratis aan ons retourneren.
Neem binnen 4 dagen na aanschaf contact met ons op via het online contactformulier: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Nadat we je aanvraag per e-mail hebben ontvangen, vaardigen we een vooraf betaald retourlabel uit. Dit sturen we je per e-mail toe, zodat je jouw apparaat gratis kunt retourneren.
Let op: het oude product dat je wilt retourneren, dien je voor verzending veilig te verpakken.
BESTELPROCES
Hoe bestel ik een onderdeel of accessoire?
Hoe bestel ik kookapparatuur of een apparaat?
Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
Is mijn product op voorraad?
Is mijn onderdeel/accessoire op voorraad?
Ik kan niet meer dan 5 exemplaren van hetzelfde item bestellen.
Moet ik een account maken om een bestelling te plaatsen?
Je kan in de winkelwagen ervoor kiezen om als gast af te rekenen.
Het aanmaken van een account brengt de volgende voordelen:
- De voortgang van je bestellingen en retourzendingen weergeven
- Je producten registreren
- Je rekeninggegevens raadplegen
- Je persoonlijke gegevens opslaan om later sneller te kunne bestellen
- Je abonneren op onze nieuwsbrief
- Optioneel een reparateur kiezen en registreren
Ik heb geen e-mailadres. Hoe plaats ik een bestelling?
Een e-mailadres heeft twee doelen:
- Je kunt een klantaccount maken om je bestellingen te volgen en te profiteren van andere voordelen
- Wij kunnen je belangrijke informatie over je bestelling toesturen (bevestigingsmails, facturen enz.)
We raden je dus aan een e-mailadres te maken omdat je dan een klantaccount kunt maken.
Waarom is mijn bestelstatus ‘In behandeling’ terwijl ik er al voor heb betaald?
Hoe kan ik herkennen of een bericht echt van Krups afkomstig is?
Hoe kan ik herkennen of een bericht echt van Krups afkomstig is?
Officiële communicatie van Krups zal altijd afkomstig zijn van onze officiële e-mailadressen die eindigen op @krups.com. We zullen nooit gebruik maken van openbare e-maildiensten zoals Gmail of Hotmail voor formele communicatie. Ook zal onze correspondentie een consistent en professioneel formaat hebben. Bij twijfel kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Ik heb een bericht ontvangen over mijn bestelling dat niet lijkt te kloppen. Wat moet ik doen?
Ik heb een bericht ontvangen over mijn bestelling dat niet lijkt te kloppen. Wat moet ik doen?
Als je een bericht ontvangt dat verdacht lijkt of waarin om persoonlijke informatie wordt gevraagd, neem dan direct contact met ons op via https://www.krups.nl/consumentenservice/contact. Deel geen persoonlijke informatie voordat je bevestiging hebt van onze klantenservice dat het bericht legitiem is. Wij zullen nooit onverwacht om wachtwoorden of betalingsgegevens vragen via e-mail of telefoon.
BESTELLEN ALS GAST
Hoe kan ik een bestelling plaatsen als gast, zonder een account te maken?
1. Ga naar de productpagina van het geselecteerde item en kies de gewenste hoeveelheid
2. Klik op het productpagina op de knop ‘Aan het winkelmandje toevoegen’
3. Ga verder met winkelen of bevestig je bestelling (je wordt doorgestuurd naar het winkelmandje)
4. Selecteer in het winkelmandje de optie ‘Doorgaan als gast’ onder de knop ‘Afrekenen’.
5. Selecteer een bezorgoptie, geef een e-mailadres op om je bestelling te volgen en vul je contactgegevens in.
6. Selecteer een betalingsmethode, ga akkoord met de voorwaarden en klik op ‘Bestelling betalen’.
7. Rond de betaling af.
8. Je ontvangt een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres.
Als ik al klant ben, kan ik dan een bestelling als gast plaatsen?
Als gast kan je echter niet rekenen op de volgende voordelen:
- Toegang tot je account om bestellingen weer te geven en je pakketten en retourzendingen te volgen om de voortgang ervan te zien
- Je producten registreren binnen je account om gemakkelijk te zoeken naar accessoires of aankoopdata
- Toegang tot je rekeninggegevens
- Toekomstige aankopen vereenvoudigen door je persoonlijke gegevens op te slaan
- Je abonneren op onze nieuwsbrief, wat je los moet doen van je bestelling
- De mogelijkheid om een hersteller te kiezen en registreren
Kan ik mijn bestelling volgen als ik afreken als gast zonder een account te maken?
Als je deze e-mails niet ontvangt, kan je contact opnemen met de klantenservice : https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Kan ik een kortingscode of voucher gebruiken als gast zonder een account te maken?
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren als gast, zonder een account te maken?
Je kunt de inhoud van jouw winkelwagentje te allen tijde wijzigen totdat je bestelling door een betaling is gevalideerd.
Nadat je hebt betaald en de bestelling is gevalideerd, wordt de bestelling onmiddellijk in behandeling genomen en kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen.
Na verzending van jouw bestelling en binnen 30 dagen na ontvangst, kan je de aanschaf van een of meer items annuleren zonder opgave van redenen. Als die periode afloopt op een zaterdag, zondag of officiële feestdag valt, wordt de termijn verlengd tot de volgende werkdag. Als je meerdere items aanschaft die afzonderlijk of gegroepeerd worden bezorgd, verloopt het recht op intrekking dertig (30) dagen na levering van het laatste item van de bestelling.
Je kunt deze aanvraag niet online doen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Zijn er items die ik niet kan bestellen als gast zonder een account te maken?
Zijn er extra kosten als ik als gast bestel zonder een account te maken?
BETALING
Hoe betaal ik mijn bestelling op de website?
Je betaalt je aankopen online tijdens het bestelproces.
Voor je gemak bieden we de volgende betalingsmethoden:
- Met iDEAL:
Betaal eenvoudig en veilig met je bankpas.
- Met een creditcard:
Je kunt betalen met de volgende creditcards: MasterCard, Visa
- Met PayPal (alleen voor items verzonden door 'krups Shop'):
Je kunt betalen met PayPal
- Met Google Pay (alleen voor items verzonden door 'krups Shop'):
Betaling kan worden gedaan via uw Google Pay account
- Met Klarna (alleen voor items verzonden door 'krups Shop'):
Betaal in 3 termijnen met Klarna, zonder extra kosten
- Andere betalingsmethoden:
Met een promotiecode
Alle maatregelen zijn getroffen om de vertrouwelijkheid en veiligheid te waarborgen van gegevens die je via internet verzendt. We slaan geen gegevens of sporen op.
Hoe veilig zijn betalingen met een creditcard?
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg wanneer ik een kortingscode opgeef?
Mijn betaling is mislukt.
Als het probleem te maken heeft met je betalingsmethode, controleert je of je de juiste kaartgegevens hebt opgegeven, of online betalingen met je kaart zijn toegestaan, of de uitgever van je kaart de betaling mogelijk heeft geweigerd en of je voldoende saldo hebt.
Als het om een technisch probleem gaat, probeer het dan later opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem je via het online contactformulier contact op met de klantenservice: https://www.krups.nl/contact-form.
Waar kan ik mijn factuur bekijken en downloaden?
Kan ik in termijnen betalen?
Op Krups.nl bieden wij de mogelijkheid om jouw aankopen te betalen met Klarna. Dit is in 3 termijnen en zonder rente.
Wordt een betaling meer dan één keer in rekening gebracht als ik de betaalpagina per ongeluk vernieuw?
Ik ben benaderd door iemand die claimt van Krups te zijn en vraagt om betalingsinformatie. Is dit legitiem?
Ik ben benaderd door iemand die claimt van Krups te zijn en vraagt om betalingsinformatie. Is dit legitiem?
Nee, het is ons beleid om nooit telefonisch of via e-mail om volledige betalingsgegevens te vragen. Als je een dergelijk verzoek ontvangt, is het waarschijnlijk frauduleus. Gelieve ons onmiddellijk te informeren via https://www.krups.nl/consumentenservice/contact en geef geen gevoelige informatie door.
BETAAL IN 3 TERMIJNEN MET KLARNA
Voorwaarden
Voorwaarden
Op Krups.nl bieden wij de mogelijkheid om jouw aankopen te betalen met Klarna. Dit is in 3 termijnen en zonder rente.
De betaling kan worden opgesplitst in 3 termijnen, bij een aankoop tussen € 300 en € 2000.
Betalingskosten in termijnen
Betalingskosten in termijnen
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen in termijnen met Klarna.
Waarom verschijnt mijn termijnbestelling niet in mijn account?
Waarom verschijnt mijn termijnbestelling niet in mijn account?
De bevestiging van termijnbetalingen van onze partners kan tot 24 kantooruren duren. Indien jouw bestelling na dit tijdstip nog steeds niet verschijnt, neem dan contact op met de klantenservice door het contactformulier in te vullen.
Als ik besluit om in meerdere termijnen te betalen, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Als ik besluit om in meerdere termijnen te betalen, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Voor aankopen die in meerdere termijnen worden betaald, gelden inderdaad dezelfde retour- en garantievoorwaarden als voor betalingen die in één keer worden gedaan. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene verkoopvoorwaarden.
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die in meerdere termijnen is betaald?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die in meerdere termijnen is betaald?
Zodra jouw retourzending is bevestigd, sturen wij deze informatie naar onze partner Klarna. Klarna zal deze terugbetaling verzorgen en de betalingstermijnen wijzigen, rekeninghoudend met de maandelijkse betalingen die je wellicht al hebt gedaan. Ga naar deze pagina voor meer informatie.
Ik heb in meerdere termijnen betaald, maar op mijn factuur staat het totaalbedrag van de bestelling vermeld, is dit normaal?
Ik heb in meerdere termijnen betaald, maar op mijn factuur staat het totaalbedrag van de bestelling vermeld, is dit normaal?
Ja. Wanneer je via Klarna betaalt, staat op de factuur die wordt uitgegeven het totale bedrag van de bestelling. De betaling zal echter gewoon in termijnen plaatsvinden, dit is volgens de deadlines die Klarna je heeft meegedeeld op het moment van autorisatie van de betaling. Voor meer details, zie deze pagina.
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen en ik heb een vraag over de maandelijkse betalingen.
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen en ik heb een vraag over de maandelijkse betalingen.
Voor alle details over betalen in termijnen kun je deze pagina raadplegen. Neem contact op met onze klantenservice door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar 085 0520541* (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur).
BETAAL OVER 30 DAGEN MET KLARNA
Voorwaarden
Voorwaarden
Op Krups.nl bieden wij je de mogelijkheid om jouw aankopen te betalen met Klarna. Dit kan over 30 dagen en zonder rente.
Betalingskosten met Betaal over 30 dagen met Klarna
Betalingskosten met Betaal over 30 dagen met Klarna
Er zijn geen extra kosten verbonden aan de optie “Betalen over 30 dagen” met Klarna.
Waarom verschijnt mijn bestelling niet in mijn account?
Waarom verschijnt mijn bestelling niet in mijn account?
De bevestiging van onze partners kan tot 24 kantooruren duren. Indien jouw bestelling na dit tijdstip nog steeds niet verschijnt, neem dan contact op met de klantenservice door het contactformulier in te vullen.
Als ik besluit om te kiezen voor Betaal over 30 dagen met Klarna, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Als ik besluit om te kiezen voor Betaal over 30 dagen met Klarna, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Voor aankopen die over 30 dagen worden betaald, gelden inderdaad dezelfde retour- en garantievoorwaarden als voor betalingen die direct worden gedaan. Voor meer informatie verwijzen we je naar de algemene verkoopvoorwaarden van Klarna.
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die met Betaal over 30 dagen met Klarna wordt gedaan?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die met Betaal over 30 dagen met Klarna wordt gedaan?
Zodra jouw retourzending is bevestigd, sturen wij deze informatie naar onze partner Klarna. Klarna zal deze terugbetaling verzorgen. Bij een volledige of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die na 30 dagen moet worden betaald, wordt de terugbetaling automatisch uitgevoerd op volledig betaalde bestellingen. Voor meer informatie kan je terecht op deze pagina van Klarna.
Ik heb gekozen voor Betaal over 30 dagen met Klarna en ik heb een vraag over de betaling.
Ik heb gekozen voor Betaal over 30 dagen met Klarna en ik heb een vraag over de betaling.
Voor alle details over “Betaal over 30 dagen” met Klarna kun je deze pagina van Klarna raadplegen. Staat jouw vraag hier toch niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar onze klantenservice.
LEVERING EN VOLGEN VAN PAKKETTEN
Hoe werkt de levering?
Bestellingen worden geleverd in Nederland. We leveren niet in het buitenland.
Levering is mogelijk op je woonadres, op elk ander adres dat je in de bestelling hebt opgegeven, of bij het door jou geselecteerde leveringspunt.
Leveringen worden uitgevoerd binnen 2 tot 4 dagen. Deze periode gaat in vanaf de voorbereiding van je pakket (die plaatsvindt binnen twee dagen na besteldatum van beschikbare items) en vanaf de verzenddatum.
Wanneer je bestelling is verzonden, ontvangt je een e-mail met een geschatte levertijd en een link om je pakket te volgen naar het bezorgadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven.
Als je op het moment van levering niet thuis bent, laat de vervoerder een berichtje achter met een plaats en tijdstip om het pakket af te halen.
Als je een pakket bij een leveringspunt laat bezorgen, word je geïnformeerd wanneer je het kunt komen afhalen en hoe lang het wordt bewaard.
Controleer altijd de staat van het pakket en de inhoud ervan. Als het pakket beschadigd is, weiger het dan en schrijf op de bon ‘geweigerd want in slechte staat’, de leverdatum en je handtekening.
Je moet bovendien de klantenservice bellen op 085 0520541 (lokale telefoonkosten kunnen van toepassing zijn, maandag tot vrijdag, 09.00 tot 19.00 uur). Als je het probleem na levering meldt, maar binnen maximaal 3 dagen na de leverdatum, moet je contact opnemen met de klantenservice en word je uitgelegd wat je moet doen.
Kan ik het bezorgadres wijzigen nadat mijn bestelling in behandeling is genomen?
Mijn levering is onvolledig?
Als je het probleem na levering meldt, maar binnen maximaal drie (3) dagen na de leverdatum, moet je contact opnemen met de klantenservice en word je uitgelegd wat je moet doen.
Wat moet ik doen als mijn pakket in slechte staat aankomt?
Als je pakket niet beschadigd is, maar het apparaat wel, je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact, die je claim in behandeling neemt.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Leveringen worden uitgevoerd binnen 2 tot 4 dagen. Deze periode gaat in vanaf de voorbereiding van je pakket (die plaatsvindt binnen twee dagen na besteldatum van beschikbare items) en vanaf de verzenddatum. Bestellingen tijdens de kerstperiode kunnen door personeelsgebrek vertraging oplopen.
Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?
Hoeveel kost een levering?
De leveringskosten hangen af van de gekozen leveringsoptie. De kosten worden getoond vóór bevestiging van de bestelling.
De verzending is gratis wanneer:
- u in totaal voor meer dan € 50 (exclusief verzendkosten) producten bestelt die verkocht worden door Krups Shop
- u in totaal voor meer dan € 30 (exclusief verzendkosten) producten bestelt die verkocht worden door Krups Accessoires
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Wat gebeurt er als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?
Wat moet ik doen als mijn pakket kwijt is geraakt?
RETOURZENDINGEN
Hoe stuur ik een bestelling terug?
Aankoop via KRUPS Shop
Je hebt het recht de aankoop van een item via de webshop, binnen 30 dagen in te trekken, zonder opgaaf van redenen.
Gratis terugsturen: bij levering van jouw bestelling zit een retourlabel inbegrepen. Dit label kan je gebruiken. Mocht je geen label meer hebben of het label niet hebben ontvangen, dan kan je via het online contactformulier: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact een label aanvragen bij onze Consumentenservice.
Retourtermijn: binnen dertig (30) dagen vanaf de leverdatum. Als die periode afloopt op een zaterdag, zondag of officiële feestdag valt, wordt de termijn verlengd tot de volgende werkdag.
Als je meerdere items aanschaft en deze afzonderlijk of gegroepeerd worden geleverd, kan je binnen dertig (30) dagen na levering van het laatste item annuleren.
Het product: moet in de oorspronkelijke verpakking met inbegrip van accessoires, handleidingen, kabels enz. op onze kosten worden geretourneerd via het label.
Terugbetaling: gebeurt binnen 30 dagen na retour.
Aankoop via KRUPS Accessoires
In sommige gevallen verschaft het bedrijf een ander retouradres voor de aanschaf van bepaalde items (zoals reserveonderdelen en accessoires).
De aanvraag dient de volgende informatie te bevatten:
• Je contactgegevens: Mevr./Dhr. naam, adres, telefoonnummer
• Datum van intrekkingsaanvraag: DD/MM/JJJJ
• Aanvraag geadresseerd per post aan: GROUPE SEB NEDERLAND BV, T.a.v. Afdeling Onderdelen. De Schutterij 27, 3905 PK Veenendaal
• Hierbij informeer ik u over mijn intrekking van: ………
• De items (vermeld de naam op de factuur): ………
• Besteld op: ………
• onder bestelnummer: ………
• Geleverd op: ………
• Factuur
Zodra we het geretourneerde item hebben ontvangen, krijg je alle betalingen met inbegrip van de leveringskosten binnen 6 weken teruggestort. Items die onvolledig, beschadigd of gebruikt worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd en op jouw kosten naar je geretourneerd.
We storten het geld terug met dezelfde betalingsmethode als gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij je ons expliciet toestemming geeft een andere betalingsmethode te gebruiken zonder dat de terugstorting extra kosten voor je met zich meebrengt.
Ik heb mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen.
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, excuseren we ons voor het ongemak en verzoeken we je vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice via het online contactformulier: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Het product dat ik heb ontvangen, komt niet overeen met wat ik had besteld
SERVICE NA VERKOOP - GARANTIES
Het ontvangen product is kapot.
Als goederen defect zijn (een beschadigd of aangetast product), heb je dertig (30) dagen vanaf de leverings- of afhaaldatum om een omruiling of terugbetaling aan te vragen.
Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact.
Het artikel moet worden geretourneerd in de oorspronkelijke verpakking, met inbegrip van accessoires, instructies en andere documenten die in de verpakking waren inbegrepen.
Welke garantie zit er op mijn product?
Waar kan ik mijn apparaat laten repareren, accessoires of reserveonderdelen kopen?
Ik heb vragen over mijn product.
Het online productblad bevat veel nuttige informatie (onderdelengarantie, gebruik, onderdelen en accessoires enz.)
We hebben ook een speciaal productgedeelte, waar je alle bijbehorende adviezen en informatie kunt vinden door hier te klikken. Selecteer de overeenkomstige categorie en vervolgens je item of de veelgestelde vragen voor dat product weer te geven.
Als je nog steeds vragen hebt, je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Welke soorten garantie worden gedekt door de 2-jarige garantie?
Ik heb net een nieuw apparaat gekocht. Nemen jullie het oude apparaat in voor recycling?
Gevaarlijke stoffen in elektrische en elektronische apparatuur kunnen schadelijk zijn voor milieu en mens. Doe ze daarom niet bij het gewone huishoudelijk afval. We raden aan ieder oud product weg te brengen naar een speciaal hiervoor bedoeld inzamelpunt: de lokale afvalverwerkingscentra (milieustraat), bij de dichtstbijzijnde kringloopwinkel of bij de verkooppartner waar je het nieuwe product hebt gekocht.
Wanneer je een nieuw product in onze webshop aanschaft, kan je het oude product voor recycling gratis aan ons retourneren.
Neem binnen 4 dagen na aanschaf contact met ons op via het online contactformulier: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Nadat we je aanvraag per e-mail hebben ontvangen, vaardigen we een vooraf betaald retourlabel uit. Dit sturen we je per e-mail toe, zodat je jouw apparaat gratis kunt retourneren.
Let op: het oude product dat je wilt retourneren, dien je voor verzending veilig te verpakken.
MIJN ACCOUNT - MIJN TOEGANG
Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Hoe verwijder ik mijn persoonlijke gegevens?
Hoe beheer ik mijn nieuwsbriefinschrijvingen?
Welke persoonlijke gegevens verzamelen jullie?
Voor welke doelen worden mijn persoonlijke gegevens verzameld?
Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens het maken van mijn klantaccount. Is alles goed gegaan?
Als je niets hebt ontvangen, probeer je in te loggen met het e-mailadres en wachtwoord die je wilt gebruiken. Ondanks de foutmelding is het account vermoedelijk succesvol aangemaakt.
Als het nog steeds niet lukt, raden we je aan vanaf het begin opnieuw een account te maken. Als je e-mailadres al in onze database voorkomt, klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’ Je kunt vervolgens je klantaccount herstellen.
Als je nog steeds geen account kunt maken, je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Waarom abonneren op onze nieuwsbrief?
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Waarom heb ik een klantaccount nodig?
Ik heb na wijziging van mijn inloggegevens geen bevestigingsmail ontvangen.
Als je niets hebt ontvangen, probeer je in te loggen met het e-mailadres en wachtwoord die je wilt gebruiken. Ondanks de foutmelding is het account vermoedelijk succesvol aangemaakt.
Als het nog steeds niet lukt, raden we je aan vanaf het begin opnieuw een account te maken. Als je e-mailadres al in onze database voorkomt, klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’ Je kunt vervolgens je klantaccount herstellen.
Als je nog steeds geen account kunt maken, je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact
Ik heb meerdere keren geprobeerd in te loggen en nu is mijn account geblokkeerd.
Hoe bedenk ik een veilig wachtwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
PROMOTIES
Hoe profiteer ik van speciale aanbiedingen?
Onze online winkel heeft regelmatig aantrekkelijke speciale aanbiedingen, die u direct op de website kunt gebruiken.
Als u in het kader van een lopende promotie een kortingscode hebt ontvangen, kunt u deze inwisselen (afhankelijk van de geldigheid van de code) door de code tijdens het bestelproces op te geven in de daartoe bedoelde ruimte.
Als u op de hoogte wilt blijven van deze verschillende aanbiedingen, abonnert u zich op onze nieuwsbrieven en bezoekt u onze website regelmatig.
Ik heb mijn aankoop een paar dagen voor de promotiedatum gedaan. Kan ik de aanbieding toch krijgen?
Ik heb mijn kortingscode niet ontvangen.
Als je niets hebt ontvangen, is er mogelijk een probleem met je inbox of is er een technisch probleem bij ons. Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice via de contactpagina: https://www.krups.nl/consumentenservice/contact