Product defect?

Heb je problemen met je product of is het defect? Dan raden wij je aan het terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je je aankoopbon van het product kunt laten zien. 

Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen. Je kunt deze module ook gebruiken om je product aan te melden voor 'niet tevreden, geld terug'-acties.
Product of reparatie aanmelden? KLIK HIER

 

Vragen?

Heb je vragen of heb je advies nodig en kun je het antwoord niet vinden in de rubriek Veelgestelde vragen op onze website?

Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 24 (maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:00 uur). Bij het telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.

Je kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier.


Nespresso
Voor service en reparaties van je Nespresso machine geldt het volgende speciale servicenummer: 0800 - 022 23 20 (gratis).

Call & Pick-up Service Espresso Automatic
Voor een aantal KRUPS Volautomatische Espressomachines geldt ook een speciale Call & Pick-up service. Mocht je Espresso Automatic machine niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Consumentenservice. Indien het probleem telefonisch niet kan worden opgelost, dan geldt voor onderstaande modellen de Call & Pick-up service, mits de garantietermijn van 2+1 jaar nog niet is verstreken. Onze Consumentenservice zal met jou een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat.
De Call & Pick-up service geldt alleen voor de volgende machines:
- EA82F8 - Espresso Automatic Quattro Force Latt'Espress zwart
- EA82FB - Espresso Automatic Quattro Force Latt'Espress
- EA82FE - Espresso Automatic Quattro Force Latt'Espress zilver
- EA82FD - Espresso Automatic Quattro Force RVS
- EA860E - Espresso Automatic Quattro Force Latte Smart
- EA880E - Espresso Automatic Quattro Force Double Cappuccino
- EA8901 - Espresso Automatic Evidence Wit
- EA8908 - Espresso Automatic Evidence Zwart
- EA8911 - Espresso Automatic Evidence Wit
- EA8918 - Espresso Automatic Evidence Zwart
- EA891C - Espresso Automatic Evidence Chroom
- EA8938 - Espresso Automatic Evidence Bluetooth Zwart
- EA893D - Espresso Automatic Evidence Bluetooth Metaal
- EA893C - Espresso Automatic Evidence Bluetooth Chroom


Wij verzoeken je het apparaat te verpakken in de originele verpakking of in een stevige doos opgevuld met bijvoorbeeld krantenpapier. Plak op het apparaat je adresgegevens en vermeld een korte klachtomschrijving.
Na ontvangst van het apparaat wordt deze zo snel mogelijk nagekeken. Hierna ontvang je een prijsopgave (indien de werkzaamheden niet onder de garantie vallen). Pas na ontvangst van je akkoord op deze prijsopgave, zullen wij overgaan tot reparatie. Je kunt het apparaat daarna, normaal gesproken, binnen één werkweek weer per post tegemoet zien. Mocht er niemand thuis zijn, dan ontvang je een berichtje van de vervoerder in de brievenbus waar je het apparaat kunt ophalen of voor het maken van een afspraak.

VIND EEN REPARATIECENTRUM