Vind een reparatiecentrum
Je product valt onder garantie, wij repareren het gratis!
Kies hieronder de dichtstbijzijnde erkende reparateur en breng je product naar hen toe. Of gebruik onze servicemodule om je defecte product aan te melden.
Je product valt niet meer binnen de garantietermijn
Ga met je product terug naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je de aankoopbon van het product kunt laten zien.
Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen. Je kunt deze module ook gebruiken om je product aan te melden voor 'niet tevreden, geld terug'-acties.
Repareer je je product liever zelf?
Koop dan je onderdelen en accessoires in onze online accessoirewinkel en raadpleeg onze online hulp.
Vragen?
Heb je vragen of heb je advies nodig en kun je het antwoord niet vinden in de rubriek Veelgestelde vragen op onze website? Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 085 0520541 (maandag t/m vrijdag 09:00 - 19:00 uur). Bij telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden. Je kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier.
Nespresso
Voor service en reparaties van je Nespresso machine geldt het volgende speciale servicenummer:
0800 - 022 23 20 (gratis).
Call & Pick-up Service Espresso Automatic
Voor een aantal KRUPS Volautomatische Espressomachines geldt ook een speciale Call & Pick-up service. Mocht je Espresso Automatic machine niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Consumentenservice. Indien het probleem telefonisch niet kan worden opgelost, dan geldt voor onderstaande modellen de Call & Pick-up service, mits de garantietermijn van 2 jaar nog niet is verstreken. Onze Consumentenservice zal met jou een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat.
De Call & Pick-up service geldt alleen voor de volgende machines:
• EA82F8 - Quattro Force Latt'Espress zwart
• EA82FB - Quattro Force Latt'Espress
• EA82FE - Quattro Force Latt'Espress zilver
• EA82FD - Quattro Force RVS
• EA860E - Quattro Force Latte Smart
• EA880E - Quattro Force Double Cappuccino
• EA8901 - Evidence Wit
• EA8908 - Evidence Zwart
• EA8911 - Evidence Wit
• EA8918 - Evidence Zwart
• EA891C - Evidence Chroom
• EA8938 - Evidence Bluetooth Zwart
• EA893D - Evidence Bluetooth Metaal
• EA893C - Evidence Bluetooth Chroom
• EA894T - Evidence Plus
• EA8948 - Evidence Plus
• EA895E - Evidence One
• EA895N - Evidence One
• EA872B - Intuition Preference
• EA8738 - Intuition Preference
• EA875E - Intuition Preference
Wij verzoeken je het apparaat te verpakken in de originele verpakking of in een stevige doos opgevuld met bijvoorbeeld krantenpapier. Plak op het apparaat je adresgegevens en vermeld een korte klachtomschrijving.
Na ontvangst van het apparaat wordt deze zo snel mogelijk nagekeken. Hierna ontvang je een prijsopgave (indien de werkzaamheden niet onder de garantie vallen). Pas na ontvangst van je akkoord op deze prijsopgave, zullen wij overgaan tot reparatie. Je kunt het apparaat daarna, normaal gesproken, binnen één werkweek weer per post tegemoet zien. Mocht er niemand thuis zijn, dan ontvang je een berichtje van de vervoerder in de brievenbus waar je het apparaat kunt ophalen of voor het maken van een afspraak.