Wij zijn momenteel telefonisch niet bereikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via (onderstaand) contactformulier. Let op: Vanwege de drukte duurt het momenteel langer voordat je antwoord krijgt dan dat je van ons gewend bent. Wij danken je voor je begrip en geduld.
1. Contact Krups – Consumentenservice
Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice voor alle soorten vragen over onze producten en services. Om snel een antwoord te vinden op je vraag, raden we je aan om eerst de volgende rubrieken te raadplegen:
2. Is je product defect?
Dan raden wij je aan het terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen.
Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden.
3. Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden? Via het contactformulier kun je een vraag stellen aan onze Consumentenservice. Wij zullen afhankelijk van je vraag telefonisch of per e-mail contact met je opnemen.
Onze consumentenservice - after-sales service kan al je vragen over producten en diensten van het merk Krups beantwoorden. Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen tijdens bovengenoemde openingstijden van het callcenter. Buiten deze uren kun je gebruik maken van ons contactformulier, wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Alleen de merkinformatie en contactgegevens van Krups op de krups.nl zijn officieel.