In verband met het Coronavirus (COVID-19) treffen wij noodzakelijke maatregelen, want veiligheid en gezondheid staan voorop. Hierdoor werken alle medewerkers gedeeltelijk vanuit huis en is de Consumentenservice telefonisch beperkt bereikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via (onderstaand) contactformulier. Of telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot 12:00 uur en van 14:00 uur tot 16:00 uur. Let op: Vanwege de drukte duurt het momenteel langer voordat je antwoord krijgt dan dat je van ons gewend bent. Je kunt je vragen ook stellen aan ons webcare team via Facebook Messenger. Wij danken je voor je begrip en geduld.

1. Klik op een van onderstaande onderwerpen om snel zelf het antwoord op je vraag te vinden.

2. Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden? Via het contactformulier kun je een vraag stellen aan onze Consumentenservice. Wij zullen afhankelijk van je vraag telefonisch of per e-mail contact met je opnemen.

 


Contactformulier


3. Je kunt ook contact met ons opnemen via:

 



GROUPE SEB NEDERLAND BV
Postbus 238
3900 AE Veenendaal
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal
Tel : 0318 - 58 24 24
Fax: 0318 - 55 46 58
Kvk Utrecht: 30040441
BTW nr: NL001110512B01

Openingstijden maandag t/m vrijdag 08:30-17:00 uur


Bij telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.