Reparatiepakketten

Wat is een reparatiepakket?

Wanneer een elektrisch apparaat dat niet meer onder de garantie valt kapot gaat, lijkt de reparatie ervan vaak een hoop gedoe.

Om je daarbij te helpen, biedt Krups je de mogelijkheid om je elektrische apparaat ook na de garantieperiode te laten repareren zonder prijsopgave of tijdverlies dankzij onze reparatiepakketten.

Profiteer van één tarief voor elke productcategorie, een eenvoudige procedure en een garantieverlenging van zes maanden.

De Groupe Seb zorgt voor een REDELIJKE EN UNIEKE PRIJS voor alle reparatiepakketten.

Onderdelen tegen kostprijs en een redelijk tarief van de reparateur

nl-verantwoordelijke-betrokkenheid.png

Een snelle en eenvoudige procedure

Garantieverlenging van zes maanden voor het volledige product

Geen extra kosten

Vaste en unieke prijs voor elke productcategorie

Milieuvriendelijk: repareren in plaats van weggooien

Milieuvriendelijk: repareren in plaats van weggooien

Profiteer van een eenvoudige, snelle en kosteneffectieve reparatieprocedure. Het maakt niet uit welke reparatie nodig is of welke onderdelen er nodig zijn om je apparaat weer aan de praat te krijgen. Wij maken het mogelijk binnen de 15 jaar na aankoop van het product.

Je reparateur vinden

Om te bepalen welk reparatiepakket geschikt is en waar je je apparaat kunt laten repareren, ga je naar de plattegrond met reparatiewerkplaatsen door hieronder op ‘Een reparatiewerkplaats vinden’ te klikken.

Kies juiste reparatiepakket

Wij bieden twee soorten reparatiepakketten, afhankelijk van waar je woont: met of zonder verzending. Als er geen door de Groupe SEB erkende reparateur bij je in de buurt is, kun je een reparatiepakket met verzending kiezen en het gewoon afgeven bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.

1 - Ik kies mijn reparatiepakket en de reparateur

2 - II bestel en betaal online

3 - Ik ontvang mijn bon en factuur binnen drie uur per e-mail

4 - Ik laat mijn defecte apparaat repareren

5 - Ik haal mijn gerepareerde apparaat op: geen extra kosten

Ik kies mijn reparatiepakket en het Colissimo relay point waar ik mijn apparaat nadat het is gerepareerd kan afhalen

II bestel en betaal online

E-mail 1: Bevestiging van bestelling + transportetiketten + traceerlinks E-mail 2: Reparatiebon en factuur.

Op het pakket: verzendetiket. In het pakket: het complete product, zorgvuldig in elkaar gezet en verpakt + retouretiket + de ingevulde reparatiebon.

Ik haal mijn gerepareerde apparaat af bij het Colissimo relay point

Kies een reparatiepakket dat is afgestemd op je apparaat

En profiteer van 6 maanden garantieverlenging

*onder de voorwaarden van de internationale garantie vanaf de datum van het afhalen van je gerepareerde product

Meer informatie nodig?

Consumentenservice

0212 / 387-400 \(gratis nummer\)
Maandag t/m vrijdag van 8 uur tot 18 uur

Elk reparatiepakket moet afzonderlijk worden besteld en de bestelling mag geen ander product bevatten. Het te repareren product moet volledig gemonteerd worden opgestuurd en er mogen geen onderdelen ontbreken.