Hulp nodig?

1. Contact Krups – Consumentenservice

Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice voor alle soorten vragen over onze producten en services. Om snel een antwoord te vinden op je vraag, raden we je aan om eerst de volgende rubrieken te raadplegen:

2. Is je product defect?

Je product valt binnen de garantie
Laat het gratis repareren door één van onze erkende reparateurs.

Je product valt niet meer binnen de garantie, dan hebben wij 3 oplossingen beschikbaar voor jou:

  • Ga met het product terug naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je de aankoopbon van het product kunt laten zien.
  • Ga direct naar een van onze erkende reparateurs die je zal verwelkomen en je product onder handen zal nemen om een ​​diagnose en schatting uit te voeren.
  • Repareer je je product liever zelf, koop dan je onderdelen en accessoires in onze online accessoirewinkel en raadpleeg onze online hulp.

3. Je kunt ook contact met ons opnemen via:

Messenger

E-mail

Door onderstaand contactformulier te gebruiken

Contactformulier

Adresgegevens

GROUPE SEB NEDERLAND BV
Postbus 238
3900 AE Veenendaal
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal
Kvk Utrecht: 30040441
BTW nr: NL001110512B01

Telefoon

085 0520541
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur

Bij telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.

Consumentenservice Krups

Contacteer ons

Onze consumentenservice - after-sales service kan al je vragen over producten en diensten van het merk Krups beantwoorden. Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen tijdens bovengenoemde openingstijden van het callcenter. Buiten deze uren kun je gebruik maken van ons contactformulier, wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Alleen de merkinformatie en contactgegevens van Krups op de krups.nl zijn officieel.