Wat is 10 jaar repareerbaarheid?

Krups biedt de mogelijkheid om producten te repareren in Europa gedurende 10 jaar.
Omdat milieubescherming en de strijd tegen afval belangrijke aandachtspunten voor ons zijn.
Krups
VOOR JOU...
Onze producten zijn ontworpen om gemakkelijk gerepareerd te worden, te demonteren en opnieuw te monteren.

Een zeer groot aantal onderdelen wordt afzonderlijk opgeslagen (40.000 artikelen zijn in Frankrijk opgeslagen voor Europa) zodat het noodzakelijke gerepareerd kan worden tegen zeer lage kosten.
Enkele cijfers
Ingenieurs stellen wijzigingen voor op basis van operationele feedback en adviezen zodat de nieuwe generatie producten nog eenvoudiger te repareren zijn. Elk nieuw eindproduct krijgt het logo met "10 jaar repareerbaar".
10
jaar
Krups heeft zich voorgenomen om gedurende 10 jaar na aankoop van een product, alle technische onderdelen beschikbaar te houden voor bijna alle producten*.
5,7 miljoen onderdelen
op een oppervlakte van 15.000 m2
Om de directe beschikbaarheid van onderdelen te verzekeren, is de helft van de voorraad opgeslagen in afwachting van de komende jaren, voor producten die niet langer geproduceerd worden.
De kosten van reparatie zijn goedkoper dan het vervangen van een product vooral door de lagere kosten van onderdelen (gemiddeld 30% sinds 2012). Een reparatie heeft geen invloed op de kwaliteit van het product en beperkt de impact van afval op het milieu.
* Meer dan 95% van de producten verkocht door Groupe Seb in Europa in 2016 is te repareren (waarvan 22% te repareren zijn tegen minimale kosten).
 

Krups In de buurt

De beste service voor jouw producten wordt geleverd door professionals getraind door Krups. Zij zullen altijd op zoek gaan naar een oplossing om de gebruiksduur van het product te verlengen.

Vandaag de dag werken meer dan 6500 erkende professionele reparateurs over de hele wereld samen met jou aan de duurzaamheid van de producten, ongeacht het land van aankoop.

In Nederland werken wij met één service centrum. Klik op onderstaande button om een reparatie aan te melden. Heb je ook al gekeken of je een oplossing kunt vinden op onze website?

Meld een reparatie aan
Veel gestelde vragen

6500
professionele
reparateurs

Repareren wordt gemakkelijk

Ons servicecentrum kan het defecte onderdeel van je product snel voor je vervangen.
Een product kan hierdoor zelfs na de garantieperiode en gedurende vele jaren gerepareerd worden.
Accessoires en onderdelen met een klik:
In onze accessoireswebshop kun je accessoires en onderdelen voor je Krups product ook rechtstreeks bestellen.
 

3D printen
Om reparatie eenvoudig te maken en de gebruiksduur van je product te verlengen

Om een levenslange levering van bepaalde plastic onderdelen te garanderen, is Krups sinds mei 2016 testen aan het doen met de eerste productreparaties met 3D geprinte onderdelen.
‘‘

We realiseren ons dat deze producten een lang leven verdienen"
Alain Pautrot - VP Consumer Satisfaction

Bekijk het interview