undefined

Krups zet zich in voor

repareerbaarheid

Komt jouw product in aanmerking voor de reparatieverplichting van 15 jaar tegen een eerlijke prijs?

undefined

Wat betekent een reparatieverplichting van 15 jaar tegen een eerlijke prijs?

Sinds 1 januari 2022 heeft Krups zijn inzet voor het herstellen van producten vergroot door de beschikbaarheid van onderdelen van 10 naar 15 jaar tegen de juiste prijs te verlengen. Dit geldt voor zowel nieuwe producten die in 2022 worden gelanceerd als voor producten die nog in productie zijn.

Omdat in 2021 96% van de referenties werd verkocht onder het 10 jaar herstelbaarheidslogo, versterkt Krups zijn deugdzame inzet in heel Europa.

Krups voor jou

Onze producten zijn ontworpen om gemakkelijk te kunnen worden gerepareerd, gedemonteerd en weer in elkaar gezet. Met meer dan 50.000 artikelen op voorraad, wordt alles gedaan om alleen het strikt noodzakelijke en tegen de laagste kosten te repareren.

* Meer dan 96% van de producten in 2021 in Europa op de markt bracht, had het 10 jaar repareerbaarheidslogo, dat geldig was tot 31 december 2021 en is vervangen door het 15 jaar repareerbaarheidslogo tegen eerlijke prijs sinds 1 januari 2022.

15 jaar repareerbaar tegen eerlijke prijs

undefined

De technici van Krups ontwikkelen producten op basis van operationele feedback, waardoor de nieuwe generatie producten steeds gemakkelijker in elkaar te zetten zijn. Elk nieuw product wordt systematisch geanalyseerd om in aanmerking te komen voor het label "15 jaar repareerbaar tegen eerlijke prijs".

Krups zet zich in om tot 15 jaar na aankoop technische onderdelen te leveren voor bijna al haar producten.

undefined

8,3 miljoen onderdelen op meer dan 30.000 m² vloeroppervlak

Om een maximale onmiddellijke beschikbaarheid van je reserveonderdelen te garanderen, slaat Krups reserveonderdelen op voor producten die niet langer geproduceerd worden, om zo aan de behoeften van de komende jaren te kunnen voldoen.

undefined

De kosten van een reparatie zijn vaak minder hoog dan vervanging van een product

Door te werken aan de prijs van reserveonderdelen en turnkey reparaties aan te bieden, doet Krups er alles aan om reparaties zo voordelig mogelijk te laten verlopen. De reparatie verandert niets aan de kwaliteit van het product, gerepareerd met onderdelen die door het merk zijn gevalideerd.

undefined
undefined

Krups In de buurt

De beste service voor jouw producten wordt geleverd door professionals getraind door Krups. Zij zullen altijd op zoek gaan naar een oplossing om de gebruiksduur van het product te verlengen.

Vandaag de dag werken meer dan 6200 erkende professionele reparateurs over de hele wereld samen met jou aan de duurzaamheid van de producten, ongeacht het land van aankoop of gebruik.

In Nederland werken wij met één reparatiecentrum. Klik op onderstaande button om een reparatie aan te melden. Heb je ook al gekeken of je een oplossing kunt vinden op onze website?

undefined

Repareren is eenvoudig

Ons reparatiecentrum kan het defecte onderdeel van je product snel voor je vervangen. Een product kan hierdoor zelfs na de garantieperiode gerepareerd en nog jarenlang gebruikt worden.

In onze accessoireswebshop kun je ook accessoires en onderdelen voor je Krups product rechtstreeks bestellen.

undefined

3D printen om je producten langer te repareren!

Inmiddels zijn er al meer dan 3.000 producten gerepareerd met behulp van 3D-printen.

Met deze technologie kan een onderdeel snel op afroep worden geproduceerd, om de voorraden reserveonderdelen te verminderen en de beschikbaarheid ervan te vergroten. Alle 3D-geprinte onderdelen doorlopen een speciaal kwalificatieproces om kwaliteit en duurzaamheid te garanderen.

undefined
undefined

We beseffen dat dit producten zijn die een lang leven verdienen

Alain Pautrot - VP Consumer Satisfaction
Bekijk het interview