Home |  SERVICE & REPARATIES

SERVICE & REPARATIES

Heb je problemen met je Krups apparaat of is je apparaat defect? Dan raden wij je aan je apparaat terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier is je graag van dienst en zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Vergeet niet je aankoopbon mee te nemen.

Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kan je product tevens ter reparatie aangeboden worden. Via onze service-module kun je producten die een defect vertonen aanmelden en tevens de verdere status daarvan volgen. Je kunt deze module ook gebruiken om je product aan te melden voor 'niet tevreden, geld terug' acties. Product aanmelden? Klik hier.

Vragen?
Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 24.
Maandag t/m vrijdag     08:30 - 17:00 uur
Bij telefonisch contact graag het typenummer van je apparaat bij de hand houden.

Je kunt ook contact met ons opnemen op via het contactformulier

 

Nespresso 
Voor service en reparaties van je Nespresso machine geldt het volgende speciale servicenummer:
0800 - 022 23 20 (gratis).

 

Call & Pick-up Service Espresso Automatic

Voor een aantal KRUPS Volautomatische Espressomachines geldt ook een speciale Call & Pick-up service. Mocht je Espresso Automatic machine niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Consumentenservice. Indien het probleem telefonisch niet kan worden opgelost, dan geldt voor onderstaande modellen de Call & Pick-up service, mits de garantietermijn van 2 jaar nog niet is verstreken. Onze Consumentenservice zal met jou een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat.

De Call & Pick-up service geldt alleen voor de volgende machines: 

- EA826E - Espresso Automatic 
- EA8298 - Espresso Automatic Latt'Espress
- EA829D - Espresso Automatic Latt'Espress
- EA8808 - Espresso Automatic Two-in-One-Touch Cappuccino
- EA82F8 - Espresso Automatic Quattro Force Latt'Espress zwart
- EA82FE - Espresso Automatic Quattro Force Latt'Espress zilver
- EA82FD - Espresso Automatic Quattro Force RVS
- EA860E - Espresso Automatic Quattro Force Latte Smart
- EA880E - Espresso Automatic Quattro Force Double Cappuccino

Wij verzoeken je het apparaat te verpakken in de originele verpakking of in een stevige doos opgevuld met bijvoorbeeld krantenpapier. Plak op het apparaat je adresgegevens en vermeld een korte klachtomschrijving.

Na ontvangst van het apparaat wordt deze zo snel mogelijk nagekeken. Hierna ontvang je een prijsopgave (indien de werkzaamheden niet onder de garantie vallen). Pas na ontvangst van je akkoord op deze prijsopgave, zullen wij overgaan tot reparatie. Je kunt het apparaat daarna, normaal gesproken, binnen één werkweek weer per post tegemoet zien. Mocht er niemand thuis zijn, dan ontvang je een berichtje van de vervoerder in de brievenbus waar je het apparaat kunt ophalen of voor het maken van een afspraak.